Pitch je termín pro prezentaci projektu či myšlenky, jejímž cílem je představit svůj nápad či námět publiku tak, aby okamžitě zaujal a zároveň získal prostředky pro realizaci. Aktualizované druhé vydání úspěšné příručky německé lektorky pitchingu Sibylle Kurzové je obohaceno o mnoho příkladů z praxe. Kniha rovněž obsahuje názorná cvičení, a je tak vhodná pro všechny, kteří chtějí někoho nadchnout pro svůj nápad. Inspirovat se zkušenostmi autorky mohou nejenom filmoví profesionálové, ale také marketingoví specialisté, umělci nebo nakladatelé.
Sibylle Kurzová je od roku 1994 trenérkou společenské komunikace, která kromě akademického zakotvení v komunikačních studiích čerpá také z mnohaletého působení v oblasti filmové a televizní produkce. Vede intenzivní kurzy na filmových školách a v různých institucích. Důraz během tréninku klade na jasnou komunikaci idejí a také na hlubší poznání vlastních silných a slabých stránek.