Kniha byla přidána do košíku
ISBN 978-80-7331-494-1, vydalo Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze, Praha 2018, 1. vydání, 272 strany, vazba V4.
Obsah
knihy
Tomáš Dvořák a kol.
Epistemologie (nových) médií

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.

Recenze v časopise Filozofia

Soubory cookies na webu používáme k analýze údajů o návštěvnících, ke zlepšení webových stránek a zobrazení personalizovaného obsahu. Děkujeme, že souhlasíte s jejich používáním.