Šesté číslo časopisu přináší mimo jiné studii Viktora Hrušky Poznámky ke zrodu české hudební akustiky: od Ryby ke Strouhalovi. Klavírista, skladatel a spisovatel Albert Breier se ve své studii Wind Blowing Trough Utopia. Form and Impermanence in New Music zabývá utopickými koncepty v hudbě od renesance po současnost. (V angličtině.) Studie Jaroslava Šťastného Hudební realista Hauke Harder představuje německého minimalistického hudebního skladatele. Článek Význam kata v japonském tanci: analýza taneční složky divadla nó nabízí vhled do pohybové složky v divadle nó, která je dle autorky Lucie Hayashi samostatnou promluvou skrývající vytříbenou symboliku jednotlivých pohybů a gest jako znaků tanečního jazyka. V šestém čísle Živé hudby najdete dále stať Josefa Bartoše Konference československých tanečních umělců v Brně (1950): Taneční umění a ideologie, materiál Kláry Lidové Jak se dívat na tanec ve filmu. Zdroje a přístupy ke studiu tance v českém hraném filmu do roku 1993, zprávu Petry Dotlačilové o Tanečním sympoziu v Oxfordu: Tanec při výročích a dalších příležitostech. Součástí nového čísla časopisu jsou také recenze: Jaromír Havlík se zabývá knihou Hudba v Olomouci 1945-2013 (Jan Vičar a kolektiv, Univerzita Palackého, 2014), Viktor Hruška recenzuje knihu Jaroslava Smolky Jak jsem je znal (NAMU, 2014). Dorota Gremlicová představuje novou ročenku Tanečních aktualit.